the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

ج ۵

من

بالاخره تموم شد.

 

بالاخره تموم شد.


امتحانارو میگم. خدا نتیجه هاشو ختم به خیر کنه. انصافا من که خیلی سرسری گرفته بودمشون. خدا کنه معدلمون خیلی پایین نباشه. ولی از این به بعد تصمیم گرفتم که دیگه واقعا حداکثر تلاش خودمو بکنم تا دیگه حداقل پیش خودم خجالت زده نباشم که چرا کم کاری کردم و درسایی رو که اگه طول ترم فقط روزی یک ساعت واسشون وقت میذاشتم دیگه مجبور نبودم که شب امتحان تا صبح بیدار بمونم و آخر کار هم با خوندن فقط 70% مطالب سر جلسه برم و سوالای خیلی آسونی که از بخش های آخر کتاب رو میدادن رو مثل بوقلمون نگاه کنم و فقط به نمره های 13-14 فکر کنم.
ولی دیگه تموم شد (این همون جمله ایه که الان 13-14 ساله که بعد هر امتحانی با خودم تکرار میکنم ولی نمیدونم چرا یه هفته بعد امتحانا یادم میره و میمونه تا شب امتحانای آخر سال بعدی) ولی اینبار واقعا تصمیممو گرفتم.
اینبار دیگه واقعا تموم شد و با کارهایی که تو گروه قراره انجام بدیم (منظورم تشکیل کلاس و شروع کردن از تابستون و حل تمرین و ایجاد رقابت تو گروه و رسیدن به اون سردر ) دیگه فکر کنم اگه کسی تصمیم واقعیشو بگیره و یه ذره فقط یه ذره تلاش کنه دیگه این آخرین تصمیمیه که میگیریم و آخر سال دیگه حسرت روزای از دست رفته رو نمیخوریم .


دو سه روزیه که کتاب ریاضی و فیزیک رو گرفتم و اینطوری که بوش میاد اگه الان هم شروع به خوندن کنیم بازم تا آخر ترم بعدی نمیتونیم تمومش کنیم(منظورم ریاضیه) ولی بازم بستگی به همکاریمون و ارزش قائل شدن به کلاسمون داره ولی خدا کنه کلاسا طوری نباشن که 3 ماه بعد به این نتیجه برسیم که ایکاش انفرادی میخوندیم.
کاری که من تو این چند روزه تا اولین جلسه قراره انجام بدم اینه که

 کتاب ریاضی رو تا صفحه 45 و فیزیکم تا صفحه 13 کامل بخونم.

هرچی که تو کتابای دبیرستان در مورد مباحثش خوندم رو مرور کنم.

سعی کنم تمریناشو حل کنم و اگه نشد از رو گام به گامی جایی تقلب کنم.

و این بخش ها رو طوری بخونم که انگار جلسه اول قراره که امتحان این بخش ها رو بدم.


سعی میکنم که این مراحل رو تا آخر کلاسا رعایت کنم و به نظرم اگه همه این کار رو  انجام بدیم میتونیم اشکالامونو تو این مباحث بشناسیم و سر کلاس از کسایی که واسه حل تمرین میرن اشکالامونو بپرسیم تا دیگه واسه شب امتحان چیزی نمونه و  واسه امتحان فقط یه مرور جزئی کافی باشه.
شاید شما الان دارین با خودتون این فکرو میکنین که بابا چه خبره تو جلسه اول مگه میشه 45 صفحه خوند و ما نمیخونیم ببینیم چی میشه و ول کن بابا بیخیال و تو تابستونم مگه درس میخونن و ...
حالا در مورد45 صفحه لطفا یه نگاهی به آخر کتاب ریاضی و تعداد صفحات (570 صفحه) بیاندازید
در مورد نخوندنتونم : خوب نخونین به من چه؟
و...
در مورد کسایی هم که قراره اولین جلسه بیان و تمرین حل کنن و چه تمرینایی رو قراره حل کنن به محض کامل شدن لیست نفرات و قطعی شدن زمان و مکان کلاس در موردش تصمیم میگیریم.
یه مطلبی هم که به نظرم لازمه بگم اینه که: سعی کنیم طی کلاسا همدیگه رو به جلو رفتن با کلاس و وقت گذاشتن واسه کلاس ترغیب کنیم و اینطوری نباشه که اگه من جلسه ای مبحثی رو نخوندم بیام و تو کلاس بگم که : بچه  ها خوندین؟ من که نخوندم. ولش کنین بابا خیلی سخته و چرت و پرت هایی مثل این. من با این حرفام باعث دلسردی بچه ها میشم و علاوه بر خودم 3-4 نفر رو هم بدبخت میکنم. حالا من اگه بخوام خدمتی در حق بچه ها کنم میام تو کلاس به جای منفی بافی حتی در صورت نخوندن درس هم میگم که : کسی هست که فلان مبحثو نخونده باشه؟ واقعا که خیلی آسون بود و من 4 بار خوندم و مرورش هم کردم. پس تو توخونه چیکار میکنی؟ واقعا روت میشه بیای کلاس؟ و چیزایی مثل این تا طرف فکر کنه که همه خوندن بجز اون و تنها اونه که کم کاری کرده و اگه طرف کمی آدم منطقیی باشه میره دنبالش و جبرانش میکنه. هر چند ما با این کارمون دروغ گفتیم ولی خدمت بزرگی به همه کردیم و باعث چالش بیشتر بچه ها شدیم.


راستی یه مطلب جالب بگم که :

فهمیدین چرا تحصن دانشگاه زنجان تموم شد؟
طبق اعلام نظر اساتید و صاحب نظران عرصه تحصن و دانشگاه : گروهی از دانشجویان این مرزو بوم بیانیه صادر کرده بودن که اگه تحصن تا 5شنبه تموم شد که هیچ ولی اگه تموم نشد روز 5شنبه امتحان ادبیات خودشونو به نشانه اعتراض کنسل خواهند کرد از این رو مقامات لشگری و کشوری با علم به این که این این دانشجویان چه اعجوبه های خلقتی هستند و هر کاری بخوان میتونن انجام بدن و احتمال وخامت اوضاع و کشیده شدن دایره تحصنات به دانشگاه این گروه بر آن شدند که هر چه سریع تر و تا قبل از امتحان ادبیات آنها کار تحصن را یکسره کنند. لذا کل سعی و تلاش خود را کردند و با فرستادن معاون وزیر کشور. وزیر علوم. وزیر جنگ. و انواع و اقسام راه های دیگر بالاخره تحصن را در واپسین ساعات چهارشنبه شکستند. بله عزیزان این است اتحاد. پس ایرانی میتواند.


و یک درخواست هم دارم:
کسی هست که برنامه نویسی html بلد باشه؟ چند تا سوال  فنی ازش دارم( در مورد همین وبلاگ)

منتظر مطالب جالب انگیزناک شما در مورد صنایع هستیم

برنامه زمانی برای کلاس

سلام

بالاخره به این نتیجه رسیدیم:

کلاس روزهای فرد ۴ تا ۸

با پوزش از کسانی که این زمان برایشان مناسب نیست

کل گروه به این نتیجه رسیدیم و امیدوارم همه بتونن خودشونو هماهنگ کنن

ادبیات را جدی بگیریم