the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

شب چله

سلاااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام بهمنی های گل گلاب   

یلدا مبارک     

 

اینم هندونه ی شب چله که ایشالا نوش جونتون بشه .. ایشالا گوشت بشه بچسبه به تنتون  

  

اینم چند تا عکس دیگه مخصوص شب یلدا :

 

 

 

 

خب حالا همه با هم    

۱

۲ 

۳

۴

دست دست دست دست!!! 

خب دیگه حالا خودتون رو اماده کنین تا برین سراغ شمارش جوجه هاتون!!!

خوش بگذره

نظرات 2 + ارسال نظر
اخر پاییز دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

در آخر پائیز غم هایم دو چندان می شود
قلب من از عطر باران اشک ریزان می شود
چشم من از بارش ابر برگ ریزان می شود
شعر من از ناله ی من غم ریزان می شود
روح من از تن خسته گریزان می شود

روح من پرواز به ناکجا می خواهد
روح من سفر ز دنیا می خواهد
روح من نشستن بر سر قله می خواهد

روح من تشنه و تن ز آن سیر است
چه کنم که جان خسته و روح از آن سیر است

تاثیر گزار بود!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

باورت میشه واسه من نه تنها بدترین روز بلکه بدترین شب هم بود اصلا خاطره ی خوبی واسم نشد هیچ موقع این شبو فراموش نمی کنم......

میدونی خودتم باید یه ذره سعی میکردی که روز خوبی باشه در غیر این صورت که همه میکوبنت ... خودتو دست کم نگیر!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد