the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

سلام سلام ۱۰۰ تا سلام به بهمنی های عزیز  

همون طوری که احتمالا تو جلد ۷ بهترین حرف ها دیدین دستور اکید دادن که جلد هشت رو هم بزنم ... 

 خب منم که حرف گوش کن!!!! 

واسه همین جلد هشت رو هم زدم پس از این به بعد تو جلد هفت نظر ندین  

  

                                                   با تشکر : نیم رخ

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

مرسی نرگس جون که انقدر به بلاگمون میرسی.
دلم برات تنگیدهههههههههههههههههههههههههههههههه

خواهش میشه بابا این چه حرفیه!!!!!
منم دلم خیلی واسه همتون تنگ شده خیلی دلم میخواست که امروز صبح میتونستم بیام اما خب نشد به مردمک هم گفتم کلاس داشتم ... ایشالا همین نزدیکی ها دوباره می ریم دانشگاه : سیستم صفاااااااااااااااااااااا سیتیییییییییییییییییی!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

وای از نمره های تحقیق اشکم در اومد

من کل شنبه ام با گریه سر شد !!!! خدا به خیر بگذرونه ایشالا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد