the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

واسه سه تفنگدار بهمنی ها !!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سورنا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام به شما دوتا
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت ولی ....
وای چه گل قشنگی....
چه رنگ قشنگی!
زرده میدونید نماد چیه!؟
اگه نمیدونید بهتون بگم نماد تنفر
اره تنفر...اگه منم میخواستم گل بهتون هدیه کنم همین رنگی بهتون میدادم
وای چه لوگوی قشنگی ....
چقدر آشناست شبیه چی بود.... نگیدا....نوک زبونمه ....آهان لوگوی انجمن
لوگویی که یاداور سواستفاده های شخصی بود.....
این تشکر شما صحه ای برای این شعار منه که((سیاست پدر ومادر نداره))
ممکنه باعث بشه خیلیا فکر کنن ما مقصریم
اما شما فکر نکنین که این تشکرتون میتونه نامردیاتون رواز ذهن من پاک کنه!
آقای ما دوتا من نمیتونم نامردیاتو فراموش کنم تا حالا هیچ دوستی(چه برسه به دشمن)با من اینطوری بازی نکرده بود
خانم مادوتا من هیچوقت اون تحقیر کردناتون رو فراموش نمی کنم شما باعث شدید ادب من جلوی تعدادی از همکلاسی های گل زیر سوال بره(که الان فرصت خوبیه از همه به خاطر بی ادبیای قبلیم عذر خواهی کنم امیدوارم منو ببخشید)
پس سعی نکنید با این تشکر ها خودتون رو فرشته نشون بدید
چون حالم از ریا و ریاکاری بهم میخوره
همونطور که...

سورنا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

دوباره سلام
خواهش میکنم این یکی رو حتما تایید کنید
ببینید میخوم همه ببینن شاید دارم اشتباه میکنم!
بچه ها به لوگوی روی عکس توجه کنید
ببینید اونایی قرار بوده به عنوان بهمنی ها نوشته بشه
یه بار دیگه با توجه بخونید
چرا bبهمنیها نیوفتاده!
حالا یه بار دگه بادقت نگاه کنید
بدون بی بخونید من هرجوری میخونم میشه
احمقها مخصوصا به ان توجه کنید در واقع دوبار جی اچ نوشته شده
یعنی تاکید روی ق!
ahmaghgha
حالا ببینید کی به شعور ما داره توهین میکنه!
برای خودم متاسفم که یه همچین کسایی دورو برم هستن!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

شرمنده سورنا جان ولی من نتونستم تشخیص بدم شاید شما با دید بد نگاه می کنید
با دید بهتری نگاه کن

پسته چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام

شرمنه ی اخلاق ورزشی بچه ها !! هیچ نظری رو که راجع یه این پست هست رو تایید نمیکنم ...

بابا اتیش بیار معرکه نیستم که اخه !!!

در هر حال بازم میگم شرمنده !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

این وبلاگ دیگه متعلق به بهمنی ها نیست وبلاگ شخصیه لا اقل نظر منو در جواب سورنا تایید می کردی واقعا که

اول از این که ... خیلی کوچولویی !!!

تو که گفتی از دوستاشونی و به خاطر اونا این حرف رو زدی ... پس برو تو روشون این حرف رو بزن ... ارامش اینجا رو با جملات شعاری هم خراب نکن!!
مرسی ....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

اره همین کارها را کردیم که ازترم اولی بودنمان از صداقتمان دور شدیم ترم اول دلم برای تک تک بچه ها تنگ می شد اما حالا...
به خدایی که همه ما می پرستیم خیلی سعی کردم از دعواهایشان جلوگیری کنم اما نشد تو حرفهای مرا یک شعار حساب کن اما من یک فاجعه برای کلاس حساب می کنم لازم نیست بگی که برم تو روشون بگم چون با مشورت اونها اینارو زدم نمی دونم فکر می کنی همکلاسی بودن یعنی بستن خوردن و به استاد خندیدن...
پس اگر همکلاسی هستیم بیایید مشکلاتمان را لا اقل بچه گانه حل نکنیم برای من هیچ فرقینمی کند چه کسی با جه کسی دعوا کند ولی می خواهم لا اقل به من ثابت شود که سه ترم را با کسانی گذرانده ام که ارزشش را داشته اند حالا خود دانید این گوی و این میدان .. بسم الله

اگه باهاشون صحبت کرده بودی می فهمیدی که اونا ... هیچ کدومشون راضی نیستن که نظری راجع به این پست داده بشه !!

نه دوستی خیلی از این فراتره ...من سعی خودمو کردم !!! (شاید از نظر خودم !!) اما خب من اون همه هم با همه صمیمی نیستم !!

من با جفت طرفین صحبت کردم ... هر کدوم دلایل خاص خودشونو دارن واسه کاراشون !!!

این مسئله رو باید زمان حل کنه !! گاهی وقتا بهترین تجویزه واسه حل مشکلات !!!

تصمیم گرفتم که به نظر همشون احترام بزارم و نظرشون رو قبول کنم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد