the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

نخواهید که ف ی ل ت ر شویم ... !!!

 

 برای جلوگیری از دیدن این صحنه تمام نظرات سیاسی به دستور مقامات قضایی به دیار باقی شتافتند ... از پذیرفتن نظرات سیاسی در این وبلاگ معذوریم  ... نظر هر کس برای خودش محترم است  

مرسی ممنون ...هیی !!

نظرات 2 + ارسال نظر
پسته دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام به همه ی بهمنی های گل و مهربون ...

میبینم که یه سری تون لبخند به لب دارین ...

یه سری تون عصبانی هستین ...(بابا فشار خونتون میره بالا .... از من گفتن بود !!)

یه سری تون هم دارین فحش و ناسزا نثار من میکنین ( عیبی نداره ... هر چه از دوست رسد نکوست !!)

خب ... اتفاقیه که افتاده ... یعنی سلاح همه در این بود ...

بو علی سینا ... الفرد ... و ۰۰:۰۰ عزیز مرسی از این که تولدم رو تبریک گفتین ...

البته تولده راست راستکیم همون ۲۰ خرداده اما خب من شرمنده ی همتون شدم

نظرتون سیاسی بود و من نتونستم تاییدشون کنم ... باید ببخشین دیگه !!

مرسی که این همه مهربونین ... ممنون ...

پیکتونیا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ

ممنون کار خوبی بود اما این آخریشه

احمدی نژاد:
فوتبال

ایران ۲ ۰ کره شمالی
مدرکشم موجوده
......................................
تقدیم به فوتبالی ها

هیی هیی هیی !

باشه چشم ...

راستی ... عالی بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد