the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

سلام بهمنی های عزیز ... 

والا اینتخاب واحد دیگه اعصاب نزاشته واسه من ... امروز اقاقی علوی و حکیمی فر رو تو دانشگاه دیدم ... گفتن که در مورد درسها که بچه ها به مشکل برخورد کرده بودن رفتم و با خانوم غائبلو حرفیدم و ایشون هم با اقای فلاح (که الان رییس امزش پیام نورن !!) صحبت کردن و ایشون گفتن بچه ها میتونن یه سری از درس ها که توی چارت ِ و واسه ترم  ِ ۵و ۶ هست رو میتونن ور دارن !! 

والا من که دیگه ذهنم از کار افتاده ... نمیدونم چی کار کنم ...  

 

در هر حال اگه دوست داشتین نظراتتون و اینجا بگین اگه نه هم که ماها قراره فرا صبح ساعت ۱۰ بریم دانشگاه تا هم نظراتمون و بگیم و هم این که ... !! دیگه دیگه !! در هر حال هر طور که خودتون راحتین ! 

 

اما باید نظراتون و بگین !!! هییی ... مرسی

نظرات 5 + ارسال نظر
Eblis شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام
خوبین؟
چه خبر ؟ اول از این که دم به تله دادین خبر ندارین!!!!!!

دوم اینکه اساسنامه دانشگاه اجازه نمیده ما از ترم های بالا درس انتخاب کنیم و این اساسنامه از تهران کنترل میشه نه چیزی که اقای فلاح بتونه تغییر ده .ما بعد فارغ تحصیلی از امور فارف التحصیلان میخواییم مدرک بگیریم که از سیستم گلستان ریز نمرات ما را میخوان بگیرن نه از اقای فلاح.درضمن گلستانم از تهران کنترل میشه.نه از اقای فلاح و خانم غائب لو.
یه چیز بگم تا بدونید که دست اینا نیست: یادتون میاد که ما تحقیق در عملیات و اقتصاد عمومی تو ترم 2 برداشتیم برا رفع مشکل گفتن نامه زدیم به تهران بزارین جوابش بیاد بعد میخوام اینو بگم اگه دست اینا بود چرا اون موقع هم رست نکردن مجبور شدن نامه نگاری کنن.

من تصمیمم و گرفتم انتخاب واحدمم کردم و هیچ تغییری ایجاد نمیکنم چون این ریسک و نمیکنم با طناب کسایی برم توچاه!!!!!

علیک سلام ...

مرسی ماها خوبیم ... شما خوبین ؟!؟! نه شما بهترین !! هیی !!!!

جل الجوجه !! درسته ... راست میگین ... اینم حرفیه !!! والا منم اصلا دوست ندارم که این ریسک و قبول کنم ... چون اگه یه موقع این مشکل واسم پیش بیاد اون موقع دیگه واویلا !! به زور ۱۲ترمه از اینجا خلاص شیم !!!

من که با شما موافقم ... مرسی ...

تنها41& بوعلی سینا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام

بهتره ما یه دست نوشته از اونها بگیریم که اگر بعدا به مشکلی برخوردیم به پای اونها نوشته بشه البته بهتره یه نامه بنویسیم تا اونها امضا کنند

علیک سلام ...
اینم حرفیه ... اما قبول کنین ریسکش بالاست !! نمیدونما اما چشمم ترسیده توی این پیام نور !!!
اگه بعدا یه اتفاقی بیوفته چی؟؟؟؟؟؟؟؟!! اون موقع دیگه باید خر بیاریم و باقالی بار کنیم !!

سورنا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام
منم با ابلیس موافقم عوض نمیکنم به ریسکش نمی ارزه

علیک سلام ...
مرسی از این که تایید میکنین ... اتفاقا منم موافقم ...

[ بدون نام ] دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ب.ظ

کسی می خواد شهریه را پرداخت کنه یا نه ؟خواهشا کسی این کارو نکنه .......من یکی که وضعم خیلی خراب.....اصلاد میدونی چیه با این وضع انتخاب واحدمن یکی که لج افتادم......

بلی میخواسم پرداخت کنیم ... و تا اونجایی که من خبر دارم اکثرا شهریه رو پرداخت کردن !!
نه دیگه دیر گفتی ...

نه ... نه ... جون ِ من ... با کی لج افتادی اخه ؟؟؟؟!!!
با سیستم یا با پیام نور ؟؟!!
اگه تا اخر ِ ۷ام یا ۱۰ ام شهریه ات رو نریزی اون موقع مرخصی تحصیلی رد میکنن واست !!! اون موقع چی؟؟!!
به نظرم تجدید نظر کن ...

نمیدونم... سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

مهلت واریز شهریه تا ۱۹/۷/۸۸ تمدید شد اینم یه خبر برای همنی ها

مرسی ... والا واسه من که خوبه ... چون تا حالا نریختم ... ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد