the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

دوران دبستان !!

سلام بهمنی های عزیز ...Hello 

  

 کلاس استاتیک روز های دوشنبه ساعت ۲ تا ۴ قراره تشکیل بشه !! (اما تایمش خیلی داغونه Whoop De Doo!!) 

مرسی مستر غفاری بابت اطلاع رسانیتون ... ممنونم...  

و این که لطفا توی جلد ۲۰ نظر بدین Fiesta... مرسی ... 

 

 امشب داشتم که وبگردی میکردم یه سری عکس از کتاب های بچگی هامون به چشمم خورد که واقعا اشکم رو در اورد ... (البته شاید اشک ِ شما رو در نیاره )... اما مطمئنا خیلی از خاطراتتون رو واستون زنده میکنه ...   

میدونم تعداد عکس ها زیادن اما خب هر کاری کردم نتونستم هیچ کدومشون رو خذف کنم چون هر کدومشون یه جورن قشنگن !!

  

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
دوزدوزک یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ

پسته جون پست خیلی خیلی خوبی بود
وای که چه قدر دلم هوای اون روزا رو کرد...
حیف که تو نت ام و زیاد وقت ندارم
ممنون عزیزم

خواهش میکنم ... قابلی نداشت ...

اره ... ادم دلش پر میکشه واسه اون روزا ...

۰۰:۰۰ یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ب.ظ

واااااااااااای عجب پستی بود
چه خوش یادآوری ای دوست
چه خوش این قصه می گویی

یادش بخیر
البته چندتاش واسه ماها هم اینطوری نبود!
خیلی جالب بود
خییییییییییییلی

اره ... چند تاش مال ِ‌ما نبود .. مثل باز باران با ترانه ... اما خی خوندنش خالی از لطف نیست !!

اره ... واقعا یادش به خیر ...

تنها41 یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

وای ی ی ی ی ی ی ی ی
من عاشق دوران کودکیم چه کار خوبی کردی دمت گرم

واقعا قشنگ ترین دوران ِ زندیگیه ...
خواهشت میشه ...قابلی نداشت ...

مردمک دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ


شغل شوهر کوکب خانم؟چوپان است؟
..
نفرین به چشمی که امشب بسته شود
ساعت چند فردا امتخان می گیرند؟
کبری!
چرا یار مهربان مرا زیر باران رها کرده ای؟
نفرین به دهانی که باز..می بینی؟
چوپان هوای نی را دارد
امشب می نشینم و تا گرگ و میش می خوانم
این تکرار چندمین دروغ من است؟
من روی نمره های تو حساب می کنم کبری!
..
کبری!
تو نام دختر کوکب خانم را
شنیده ای که باران است؟
-------------
نه من
نه مشق ها
این مدرسه اما تمام می شود .
/ابوالفضل پاشا
-------------
یادآوری خیلی قشنگی بود/دست حسابی مریزاد!!

اخی ... مردمک !!

میگم تو خیلی ذهنت اکتیو ِ ها !! خیلی ...
اره راست میگی ... یعنی راست میگه !!
نه من
نه مشق ها
این مدرسه اما تمام می شود .

اره تموم شد و ما موندیم و ... !!!!!

قابلی نداشت ... میشه یه بستنی مهمون ِ شما روبه روی دانشگاه !!
خوب بییید ؟؟!!

دوزخیان سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

یادش بخیر

بله
یادش بخیر
یاد باد آن روزگاران یاد باد...

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

اینا همه موند دوران ما کتابای تازه رو دیدید ؟؟؟؟؟؟؟

رنگو بوئی از گذشته نمونده همه عوض شده نه از شعرا نه از هما نه از اقای هاشمی رنگ و بوئی مونده فقط همه تو خاطراتمونن

ار ه ... اما اگر اینجوری باشه بازم میشه که یادشون و زنده نگه داشت !!!

همه عوض شدن !! اما من سعی کردم همون بمونم !!!
تو هم سعی کن !!!
موفق میشی !!

good luck !!

مهمان جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

خیلی اتفقایی این عکسارو دیدم عااااالییییی بود.اشکای منم در اورد.ما چه دورانی داشتیم بچه های حالا چی...
هر چند امکانات ما کم بود اما به نظر من دوران ما خیلی بهتر بود.

هیی ... چه خوب مهمون جون ... اره عالی بود ... دقیقا !!!
بچه های الان تو ناز ونعمتن !! اما همیشه شاکی هستن از همه چی!!

به جون ِ اسکولاری از نزدیک ندیدیشون !!!! اعجوبه های خلقتن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد