the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

حذفیات مبانی مهندسی برق

توجه                 توجه    

 

بچه های گل بهمنی اینا بخش هایی از کتاب مبانی برق ِ  که خود ِ سازمان پیام نور کل کشور حذف کرده : 

 

حتما همشون رو چک کنین : 

فصل ۳: صفحات ۱۰۸ الی ۱۲۴ و ۱۴۳ الی ۱۵۰ 

 

فصل ۴: صفحات ۱۹۷ ای ۲۰۱ 

 

فصل ۵ : صفحات ۲۳۶ الی ۲۴۲  

 

فصل ۶ : صفحات  ۲۵۸ الی ۲۸۶ 

 

فصل ۷ : صفحات  ۲۹۹ الی ۳۲۳ 

 

فصل ۸ :صفحات  ۳۳۹ الی ۳۵۱ 

 

فصل ۹: صفحات  ۳۷۲ الی ۳۹۰ و ۴۴۱ الی ۴۵۴  

 

ایشالا که همه امتحاناتتون رو خوب بدین  

 

راستی یادم رفت بگم ... اقای غفاری دستتون طلا بابت اطلاع رسانیتون ... واقعا مرسی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

خیلی باحالی.حسابی فاز دادیا...........

خواهش میشه ... البته باید از مستر سعید غفاری تشکر کرد که بهمون اطلاع دادن ...
واقعا دمشون جیز ...
همکلاسیه خوب همینه دیگه !!!
(از این شکلک های افتخار !!)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ


واقعا مچّکریم

خواهشت میکنم ... قابلی نداشت ... میشه یه بستنی مهمون شما رو به رو ی دانشگاه !!!

[ بدون نام ] جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

بله...دستتون درد نکنه.........

ولی اینو چرا اول ترم نحذفیدنو نگه داشتن واسه الان!!!؟
.... آخه میدونید که من همه این صفه هارو فول بودم حالا که حذف شدن خب قطعا در حق من یکی ظلم عظمایی میشه دیگه!!!!!!
!!!!
!!!
!!

نخطه سر خط....

خواهش میکنم ...
دقیقا !!
منم همین سوال رو پرسیدم !!! گفتم اخه سه نقطه ها ... شما که میخواید حذف کنید از اول اون کار رو بکنین تا حداقل تو ذوقمون نخوره !!!!
تا یه ذره بجنبیم و یه کاری کنیم تا حداقل ...
ای داد !! ای بی داد !!!

نخطه سر خط !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد