the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

هو هو بهمنی ...

سلام سلام بهمنی های گل !!!! 

برد شیرین تر از شیرینی رو به همتون تبریک میگم !!!  

 

هو هو بهمنی... هو هو بهمنی... 

(وای که دارم پس میافتم از خوشحالی!! )

حالا همه با هم  

۱ 

۲ 

۳ 

۴ 

دست دست دست دست !!!   

 

حالا یه چند تا عکس:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راستی...پس سرمربی کجاست؟؟؟!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
man - پسته سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

هیی هیی هیی ...
گول خوردین نظر نیست .. میخواستم بگم بقیه ی عکس ها توی چیک چیکه !!!

سورنا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

خیلی جالی بود
حسابی فریب خوردم
هیی هیی هیی هیی هیی

هیی هیی هیی... خوش به حالم ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سرمربی داره عکس میگیره

اااااااااااااااااااا !!!!
اهاااااااااااااااان !!!

راست میگی ها !! تو یکی از عکس ها کفششون افتاده ...

دستشون درد نکنه که واقعا عکس های جالبی گرفتن ...

مطمئنا اگه مهندس خوبی نشن عکاس خوبی میشن !!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ


خیلی چسبید
هم برد...هم توپ.........هم عکسا.....هم زحمتای تو پسته عزیز

قابل بهمنی های عزیز رو نداره !!!
خواهشت میشه !!!

پاشا خان پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

کی می‌شه من با تو تک‌به‌تک بشم
تا که آقای گل ِ فلک بشم

اونقَدَر به دست و پات گل بزنم
تا قبول کنی علی دایی منم!

واسه تو هر کسی که بخوام می‌شم
تو اگر بخوای می‌رم بکام می‌شم

اونقَدَر هی خودتو لوس می‌کنی
که منو روبرتوکارلوس می‌کنی!

بهترین گلزنِ میدونِ توام
تیری هانری و زیدونِ! توام

حاضرم تو این چمن‌ها بمیرم
ولی از تو کارتِ قرمز نگیرم

هی می‌گن «شیره»، ولی ماستِ توام
محو هافبک چپ و راستِ توام!

کی می‌شه من همه رو جا بذارم
پیش تو دنیا رو تنها بذارم

دوس دارم بیام بشم رختِ تنت
کی می‌شه رام بدی توی رَخکنت

اونقَدَر خسته شده جون و تنم
که می‌خوام رو شونه‌هات هِد بزنم!

واسه تو بذر ِ محبت بیارم
روی نقطه‌ی پنالتی بکارم

تیر ِ شعرم بخوره تو سیبل ِ تو
کی می‌شه من بخورم دریبلتو؟!

***

بیا و تن بده به «فِیر پلی»
اگه نه، بگذریم از خیرِ ِ پلی!


مهدی استاداحمد

به خدا من خیلی خیلی سوتی ام !!!

اقا یه دعایی واسه من بکنین حالم خوب بشه !!!

نمیدونم چه جوری سیبل رو سیبیل خوندم؟؟!!!
اونم چند بار !!!

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد