the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

تورک یا فارس؟؟؟

مطلب زیر رو از صمیم قلب تقدیم میکنم به دوست عزیزم (x) امیدوارم دلگیر نشی

از اونایی که ترکا رو خر میکنن میخوام برن تحقیق کنن ببینن تو ایران چند سلسله فارس اومده (ارفاق+هخامنشیان که اصالتشان رومی) و چند تا سلسله ترک اومده ؟
برین تحقیق کنین و ببنید ترکی زبان سوم دنیا و فارسی ایران لهجه ی 23 زبان عربی (همون عربی که در زبان پارسی معنی سگ تازی رو میداد)
برین ببینید شیراز مهد شعر فارسی اصلیتش ازکجا اومده ؟
و
مناطق تحت فرهنگ پارس:
ایران: پارسی عربی
پاکستان:پارسی هندی
افغانستان و تاجیکستان : پارسی اصل
مناطق تحت فرهنگ ترک :
آذربایجان شوروی
آذربایجان ایران
مغولستان
داغستان
اوزبکستان
قزاقستان
قرقیزستان
ترکمنستان
ترکیه
مجارستان
فنلاند
سو یید
سوییس
لهستان
اسپانیا
ساحل عاج
غنا
سرخپوست های آمریکای شمالی


لطفا نظر نداده دیسکانکت نشین

نظرات 11 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . خیلی از وبلاگتون خوشم اومده .
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتون رو به ما بدید .
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩
اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

. شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://http:

.
.
.
.
.
.پس این اقای م.ص ظ.آ ترک نیستن؟!
مطلب مفید بود
.
./.

از کجا معلوم آقا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

۱-هیچ اسم دخترانه ای به شکل(م.ص.ظ.ا)وجود خارجی نداره
البته در زبان فارسی
۲-کسی که دوست ((عزیز)) شماست و مطلبی رو از صمیم
قلب بهش تقدیم میکنید حتما آقا ست (با توجه به اینکه شما
هم یک... .

مگه دوستای من همشون تو کلاسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه نفر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

خجالت نکش
حرفتو بزن
چرا ساکتی

همون آقا یا خانم ایکس یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

ولی قبول کنید نسل اریایی بسیار متمدن تر از ترک ها وتمام نسل های قدیمی بوده اند البته به ترکها توهین نشه ها اونها هم متمدن بوده اند ولی نه به اندازه ما(در ضمن پدر من تبریزی هست)

من آریایی ها و ترکها رو جدا نمیدونم

غضنفر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

من معتقدم ما باید هممون مطالعاتی درمورد تاریخ ایران و زبانهای موجود در اون داشته باشیم بعد با هم به بحث و جدل و مباحثه بپردازیم
ممنون از همتون
هم آقا یا خانم ایکس و هم همه‌ی دوستان

بابا بی خیال غضنفر جون
بشین درستو بخون
و اینم بگم که من حرفامو از رو باد معده نمیزنم
حتما تو جایی خوندم یا از منبع مطمئنی شنیدم که مینوسمش

احساس پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ

به قول جناب سعدی که گفته بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند و هیچ فرقی هم نداره که ترک باشن یا فارس یا عرب .......اما مهم اینکه ادم باشن

کاملا درسته. ولی یکی از پیش نیازهای آدم بودن اینه که طرف از حق و فرهنگ خودش هم دفاع کنه. این طور نیست؟؟؟

BOOکوچولو دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام منم می گم ترکا خرن نه به خاطر این کهترک نیستم به خاطر این می گم خرن که انقدر از خودشوننشون دادن که بعضی از فارس ها فکر میکنن ترکا خرن نه خود اونا البته اصلاً منظورم همه فارس ها نیست اونایی که این تفکر دارن

فقط اینو دارم بگم که:
وای به روزی که بگندد نمک

captivated دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

در مورد اقای ایکس واقعا برات متاسفم
از بو کوچولو هم هنتظار نداشتم این حرفارو بزنه
به نویسنده وبلاگ: کنارتم دمت گرم

نه اشتباه نکن
من مقابل کسی نیستم
من در کنار گروه هستیم
تو هم در کنار گروه باش

X پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ق.ظ

من با کسی که اینطوری بحث میکنه حرفی ندارم

هه هه هه موردی نداره حتما حرفی واسه بحث کردن نداشتی !!!!!

x جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ق.ظ

نه اشتباه نکن!
من با کسایی که به جای بحث توهین میکنن یا سریع کم میارن متاسف میشن
بحث نمی کنم

خیلی ممنون که منو از اشتباه در اوردی!!!!!! اما به نظر من اگه کسی حرفی داره میتونه بیاد راحت حرفاشو بزنه البته اگه حرفاش مثل حرفای هشدار نباشه که دعوا ی خونی راه بندازه d:
در هر حال ما ها که بخیل نیستیم و اگه شما هم یه حرفی بزنی بچه هایی که این پست رو نوشتن حتما از نظرشون دفاع میکنن چون احتمالا این حرفا رو از روی باد معده نزدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد