the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

دلم گرفته از خودم...

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بربخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
.
یادم باشد که روز و روزگار خوش است و تنها دل ما دل نیست
.
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست
.....
یادم باشد زندگی را دوست دارم
.
یادم باشد هرگاه ارزش زندگی یادم رفت

در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی قربانگاه می رود

زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم
.
یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه دوره گردی

که از سازش عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد
.
یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم
.
یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم
.
یادم باشد , یادم باشد
 

آخر و عاقبت کنسل شدن کلاس مهندسا

آخر و عاقبت کنسل شدن کلاس مهندسا

مجبور شدیم بریم تو کوچه و خیابون ول بگردیم تا بشه ساعت 8 و برگردیم پیش بابایی و مامانی. (از بس که کلاسامون کنسل شده و برگشتم خونه و گفتم که کلاس نداشتیم, دیگه روم نمیشه زور تر از زمان تموم شدن کلاس برگردم خونه!!! )

دو تا عکس باحال هم گرفتیم که دلم نیومد آپشون نکنم

birinci

ikinci

راستی میخام چند روز دیگه جلد دوم "بهترین حرفای بهترین ها" رو بزنم. چون نظرات جلد اول خیلی زیاد شده و صفحه اش دیر بالا میاد. لطفا از روزی که درست شد دیگه تو اولی نظر ندین و فقط تو دومی بهترین حرفاتونو بگین. به امید روزی که به 100مینش برسیم!!!!!!! (اوکی؟)

پدر

 

پدر جان دوستت دارم