the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

آخر و عاقبت کنسل شدن کلاس مهندسا

آخر و عاقبت کنسل شدن کلاس مهندسا

مجبور شدیم بریم تو کوچه و خیابون ول بگردیم تا بشه ساعت 8 و برگردیم پیش بابایی و مامانی. (از بس که کلاسامون کنسل شده و برگشتم خونه و گفتم که کلاس نداشتیم, دیگه روم نمیشه زور تر از زمان تموم شدن کلاس برگردم خونه!!! )

دو تا عکس باحال هم گرفتیم که دلم نیومد آپشون نکنم

birinci

ikinci

راستی میخام چند روز دیگه جلد دوم "بهترین حرفای بهترین ها" رو بزنم. چون نظرات جلد اول خیلی زیاد شده و صفحه اش دیر بالا میاد. لطفا از روزی که درست شد دیگه تو اولی نظر ندین و فقط تو دومی بهترین حرفاتونو بگین. به امید روزی که به 100مینش برسیم!!!!!!! (اوکی؟)

نظرات 4 + ارسال نظر
لاک قلت گیر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

من هی میخوام درمصرف لاک صرفه جویی کنم تو نمیذاری
زورتر =زودتر

هاهاها
اوکی
اوکی
دوباره: هاهاها

[ بدون نام ] جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

کوچکتر که بودم این غولو خیلی قشنگ تر و با ابهت تر میدیدم
بزرگ تر شدم ولی آقا غوله همون سن رو داره

آخی غول کودکی هایم!!سلام
birinjjjy
ikinjjjy

اوکی
بیرینجئ
ایکنجئ

[ بدون نام ] شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

این چه عکس هایی لحظه اول واقعاً ترسیدم

sun shine دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

اما من فکر کنم بیریمجی و ایکیمجی هست نه بیرینجی!!!!!!!!!!!!

ترکی یکی از پر لهجه ترین زبانهای دنیاست.
این تلفظ هم در ترکی آذربایجانی (باکو) مرسوم میباشد و رسمی تر است
لطفا گیر ندهید
اوکی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد