the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

پدر

 

پدر جان دوستت دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
احمد - رایت الحب سکارا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من هم روز پدررو تبریک میگم به همه بابای های دنیا و کسانی که قراره بابایی بشن
موفق باشی

ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ق.ظ

سلام خسته نباشید . من مدیر سایت M L B K (ام ال بی کی) هستم اگه با تبادل لینک موافق هستید کلیک کنید . متشکرم ... www.MLBK.33ir.com

سر میزنم

sun shine چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ق.ظ

salam
harfe ghashangi zadi baba joon doset daram hichvaght natoonestam to rot in harfo bezanam shayad chon room nemishode shayadam chon az aval bahat injoori naboodam ama ino bedoon k man dooset daram o az samim e ghalb azat babate hame chi mamnoonam ... roze mard ro ham, b tamame aghayoon e kelas va100 albate pedaran e ayande tabrik migam :D:D

آتش چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

پدر صفا تو قربون طرز نگاتو قربون
وقتی صدام میکنی طرز صداتو قربون
کم نشه سایته ات از سرم الهی قربونت بشم
اونی که فدات میشه منم اونی که فدات میشه منم

با کمی تغییر از ترانه های پویا
روز پدر رو به همه ی آقایون و باباهای دنیا تبریک می گم

مردمک چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ

مادر و پدر خوب من
بگذار اینطور بگویم تا مساله کاملاً وبرای همیشه روشن شود
اگر من چیزی نشده باشم تو کوچکترین گناهی نداری چرا که همۀ
زحمتت را برای آنکه چیزی بشوم کشیدی و من نشدم[ و اگر چیزکی شده باشم ] تویی و فقط تو...
امروزخجلت زده تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که من در حق
تو بی حساب قصور کرده ام و تو در حق من هیچ خوبی نبوده است
که نکرده باشی...
روزت مبارک

احساس چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام به همه ی باباهای گل ما بچه ها خیلی دوستون داریم مخصوصا مادخترها که خیلی بابایی یم بابای خوبم من ببخش واسه همه ی بد خلقی هام به قول خودت جوونم دیگه خلاصه خیلی باحالی کاش بیاد روزی که بتونم زحمت هات جبران کنم

سورنا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

منم به خودمو دیگر آقایون تبریک میگم

خوبه لااقل خودمون به خودمون تبریک گفتیم!!!

BOOکوچولو پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام منم به همتون روزتونو تبریک می گم (الیته با تاخیر معذرت)

ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

ما تبریک گفتیم بی معرفتی نکنید
بازم روزتون مبارک

درسته من اشتباهیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد