the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

ای ول بچه ها
دست مریزاد
از قیافه ها معلوم بود که همه امتحانمونو خوب دادیم (البته قیافه هایی که من دیدمشون بقیه رو نمیدونم ) و روی اون کسایی رو که از کلاسشون فقط 3 یا فوقش 10 نفر (اونم با ارفاق) قبول شدن رو کم کردیم.(به امید خدا)
هر چند که من اون انتظاری که از خودم داشتم رو ( منظورم 20 گرفتن یا حداقل 19.75 ) رو بدست نیاوردم و با اشتاباهاتی در حد سوتی سال ( نخوندن متن کتاب و پرداختن به مسئله ) یا نزدن سوالای مربوط به 14% خیلی از خودم دلگیرم که چرا درسی رو که میشد نمره خیلی بالایی ازش گرفت رو خراب کردم و نمره در حد 12-13 ازش خواهم گرفت البته سوالایی که سر جلسه گرینه هاشو با صدای بلند مرور میکردم رو مطمئنم که درستن و به این شعارمون عمل کردم که: ندونستن عیب نیست اشتباه رسوندن عیب است (پس نگران نباشید)
خدایی کلاسمون رو پیش دوستای ورودی پاییزی بالا بردین. دمتون گرم
نظرات 4 + ارسال نظر
man یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام خداییش شما نباید نگران باشین حداقل پاس میشیشن نه مثل بدبخت بی چاره هایی مثل ما که با حل سوالای کتاب و کوفت و زهرمار خوندن بازم استرس می کشتشون و این که احتمال میدن ...نه مطمئنا که ابروشون رفته
اما با اون 14% موافقم خدایی سوتی بود اونم از نوع خفنش
اما دم همتون جیز ...خیلی بامرام هستین :d
واقعا مرسی ممنون
(حالا ایشالا خدا این مدیریت و به خیر بگذرونه)

ایشالا

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ

پایه ی ایولم
دست همه درد که نه مغز هیشکی درد نکنه
ایشالا جوجه ی آخر پاییزمون به زردی و قشنگی بهار باشه
اقتصاد ۲ واحدی بود و اگه همه ی ۳ واحدیارو خوب بدیم نمره ی الف یا ب یا پ یا ث یا ج یا چ یا........... بالاخره ه یا ی که میشیم
باید امیدوار بود

نرگس دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام
شرمنده من فکر میکردم که خانم شفقتیان شماره ی امیر مقدم رو داره اما نه نداشت حالا چیکار کنیم؟!!
فکر کنم کسی هم شمارش و نداشته باشه اما حالا نکنه بهش بگیم حساس بشه بدتر نمره بده (نمی دونما اینم یه احتماله دیگه)
حالا چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بی خیال:
لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

اون زمونا که ۲۰ ۷۵/۱۹ می گرفتیم گذشت همین الان اگه فکر میکنی قبولی برو نماز شکر بخون

کارم تو این روزا فقط شده نماز شکر خوندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد