the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

بفرمایید چایی!

بفرمایید چایی
تازه دمه
تو رو خدا تعارف نکنین
بفرمایین دیگه
مردمک درستش کرده
از دست میدین ها
ولی نه اول مطلبش رو بخونین تا چاییه کمی خنک شه بعد:

حالا دیگه میشه امتحانارو تموم شده حساب کرد .
یعنی که  اولین ترم دانشجویی گذشت. با همه ی سردرگمی ها و سر گیجه رفتنا .
وقتشه که باور کنیم راستی راستی داریم به خیل تحصیل کرده ها گره می خوریم
و باید برای تثبیتمون یه خودی نشون بدیم .حالا دیگه فهمیدیم بازی جدی شده و اگه می خوایم واسه خودمون کسی بشیم و تو آینده کاری دست و پا کنیم چاره ای نداریم جز درس خوندن وبه معنای واقعی کلمه کرم کتاب شدن!
اما قبل از اینکه با یه استارت دوباره برنامه های تابستونو کلید بزنیم بد نیست خستگی 4-3 ماه رو در کنیم.
 راستی تا حالا شده  خودتون واسه خودتون بزم بگیرید؟ هم میزبان باشید و هم مهمان؟ یه چای تازه دم واسه خودتون بریزید وبعد از تارف!زدن نوش جون کنید؟ واقعا خستگی رو از بین میبره. لااقل به امتحانش می ارزه...


خوب چاییتونو خوردین
بدون قند با چی خوردینش؟
دستش درد نکنه فقط قند نذاشته بود که اونم اشکال نداره (شایدم توش شیکر داشت)

خوب حالا این خبر رو بگم که:

چارت درسی رو دیدین؟
حتما دیدین که چند تا مدرک از جمله
ICDL 1 & 2  و مهارتهای غیر نظامی ومهارتهای فنی حرفه ای و غیره باید داشته باشیم. حالا اونایی که ICDL 1 & 2  رو ندارن تایستون بهترین فرصته که برن دنبالش و بگیرنش ولی اگه گرفتینش یا این تابستون قصد گرفتنش رو ندارین بهتره که بقیه پست رو بخونین و اگه موافق بودین با این برنامه پیش بریم:
یکی از اون مدرکهایی که باید داشته باشیم مدرک مهارتهای عمومی فنی و حرفه ایه. یعنی اینکه ما باید یه مدرک دیگه بجز
ICDL 1 & 2  از فنی حرفه ای بگیریم که با پیگیری های انجام شده کوتاهترین و کمترین ساعات آموزشی دوره ها تو فنی حرفه ای مربوط به دوره های IT میباشد و از طرفی ما در دروسی که تو رشته مون باید بگذرونیم درسی به عنوان برنامه سازی رایانه داریم خوب حالا ما میتونیم تو تابستون با یک تیر 2 نشان بزنیم هم خودمون رو واسه درسمون آماده کنیم و هم یه مدرک فنی حرفه ای که لازم داریم رو بگیریم.
خوب حالا اگه تا اینجای حرفامو قبول دارین بقیه شو بخونین وگر نه که: بازم بخونین بهتره
حالا با پیگیری های انجام شده و صحبت با آقای انصاری (مسئول بخش آموزش فنی حرفه ای) قرار شد که اگه 20-30 نفر بتونیم جور کنیم واسمون کلاس برنامه نویسی برگزار میکنن و قرار شد که ما لیست بچه هایی که تمایل به شرکت تو کلاس دارن رو به همراه یه درخواست کتبی و مدارک زیر به آقای انصاری تحویل بدیم تا زمان شروع کلاسا رو بهمون اعلام کنن.


لازمه که این نکته هارم یادآوری کنم که:


1. کلاسها در مرکز آی تی واقع در مرکز مفتح (همون مرکز فنی حرفه ای که نزدیک تربیت معلمه) برگزار خواهد شد
2. هزینه کلاسها رایگان میباشد
3. در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا میگردد


و اما مدارک مورد نیاز:
1. پوشه 1 عدد
2. تکمیل فرم ثبت نام
3. کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل ( مربوط به آقایان)
4. عکس 3 قطعه (پشت نویسی شده)
5. کپی شناسنامه و کارت ملی و کارت دانشجویی یک برگ
6. کپی آخرین مدرک تحصیلی
7.یک برگ چک یا سفته به مبلغ 100000 هزار تومن در وجه اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان زنجان

کسایی که این پست رو خوندن سعی کنن که به بقیه هم اطلاع بدن و کسایی که تصمیم به شرکت دارن حتما تصمیم قطعی خودشون رو تا امتحان ادبیات بگیرن و در صورت شرکت حتما روز امتحان مدارک رو  البته مدارک بالا رو بعد از قطعی شدن زمان کلاس و پر کردن فرم تحویل میدهیم فعلا فقط اسامی و کپی کارت ملی و کارت دانشجویی و درخواست کتبی رو میخوان پس لیست و کپی حتما همراه داشته باشیم که بعد از ادبیات مشکل میشه همه رو یه جا جمع کرد.

زمان کلاس ها

با گفتگوهایی که با بچه ها داشتیم و با 2-3 ساعت سروکول هم پریدن و داد و بیداد تو پارک برای توجیه هم که من شنبه میام تو سه شنبه نیا اون یکی نصف شب قراره بیاد من کی نرم توکی نیای و ...  درست موقعی که همه خانواده هایی که تو پارک نشسته بودند داشتن به ما میخندیدن و ما هم همه سردرد و گلو درد گرفته بودیم به این نتیجه رسیدیم که برای ما روزای فرد 4تا8 خوبه که کاملا با نظر شما 180 درجه اختلاف فاز داره مناسبه.

حالا اگه کسی با این نظر مشکلی داره به نظر من بجای بحث های بینتیجه چند تا طرح اینجا مینویسم که با در نظر گرفتن شماره ها تصمیمتون رو بگیرین  که ببینیم کدوم طرح رای بیشتری میاره و کیا باید خودشونو فدای گروه کنن:

1.کلاس صبح باشه

2. عصر باشه

3.روزای فرد

4. روزای زوج

4-1 هفته ای بجای 3 جلسه 2 جلسه داشته باشیم   

5. 2 روز زوج 1 روز فرد

6. 2 روز فرد 1 روز زوج

7. 2روز در هفته روز زوج

8. 2 روز روزای فرد

9. بی خیال کلاس خودمون بخونیم بهتره

حالا با هر چند تا از بند ها که موافقین عددشو بنویسین تا رای گیری کنیم مثلا کسی با بند ها 4و6و1 موافقه موقع رای گیری این بند ها رو علامت میزنه و کسایی هم که کلا وقتشون مثل من آزاده اصلا شرکت نکنن.

تشکورلر

 

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ

اول این که سلام
دوم این که لطفا برنامه ی کلاس ها رو زود ردیف کنین چون من واسه ی کارم زود باید جواب بدم خواهشن یه زره زود چون از اون طرفم هم یه من فشار میارن تا روز های خالیم رو بگم از یه طرف هم نمی خوام کلاس های تابستون (اونی که خودمون می خوایم بذاریم) رو از دست بدم.
سوما من به کل با یه روز فرد و یه روز زوج مخالفم چون با همه ی کلاسام تلاقی داره و در کل این که گزینه های 2و4 عالی ترینن
چهارما این که یکی یا دو تا از بچه های ما با کلاس تو روز فرد مشکل دارن اونم به خاطر کلاس ICDL
دانشگاهه پس شما اینو هم در نظر بگیرین که اگه بخواین برین ممکنه همین زمان رو بهتون بدن واسه کلاس ها
پنجما این که این کلاس های برنامه نویسی اصلا بدرد میخورن ؟اونایی که تو دانشگاه کلاس رفتن خیلی هم راضی نبودن(البته تا اون جایی که ن میدونم)
ششما این که زمان کلاس برنامه نویسی چه طوره؟ یااینم باید خودمون بگیم ؟ D:
هفتما این که ممنون میشم که زود تر جوب بدین البته من فردا با بچه ها حرف می زنم و اینکه اگه میشه شما ببینین بازم جا داره که نظر اون وری ها عوض شه یا این که ,نه حرف مرد یکیه و بس!!!!
(از این اخری منظوری نداشتمااااااااا)
هشتما هر چه زود تر بهتر... مرسی ممنون

خوبه همه کم کم دارن را میفتن و از اولا و دوما و.. استفاده میکنن
در مورد icdl کمی حرف دارم که سر ادبیات میگم
برنامه نویسی هم بستگی به نظر جمع داره
نظر اونوری ها یا اینوری ها؟
اصلا چطوره بگیم نظر همه؟
حالا با رای گیری تو ادبیات معلوم میشه
فقط گزینه های رای گیری رو به همه اطلاع بدین تا بعد

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
خرزو خان بی اسم خدایی حرفات منم خیلی تکون داد هم ناراحت شدم هم خوشحال هم یاد خودم افتادم هم یاد اون بالایی که خیلی مهربونه
حقیقتا شاید من اندازه ی تو مشکل نداشتم اما خوب منم به خاطر یه سری ادم احمق از خودم و از زندگیم گذشتم فکر کردم ارزش داره اما بعد از یه سال موندن پشت کنکور دیدم نه ارزشش خیلی کمتر از اون چیزی بود که انتظار داشتم نمی دونم چرا احساس میکنم که کاملا درکت میکنم جون منم تو ترم اول مثل تو بودم و کم کاری کردم شدید خدایی منم وقتی اتحاد بچه ها رو دیدم کلی حال کردم و کلی از خدا تشکر کردم که دوستای خوبی بهم داده چه تو دخترا و چه تو پسرا که واقعا همتون عالی هستین که الحق که روم کم شد!!!
و ای کسی که جواب دادی رو این جملت دیگه جمله ای نیست که روش بیاد " خیلی سخته واقعا خیلی خیلی سخته که به کسایی اعتماد کنی و بعد اینکه کار از کار گذشت و داری با خوشحالی به اهدافت به ایده آل هات به روزای خوش آینده و.. فکر میکنی یه دفعه به دلیل بی عرضه گی و نالایقی همونایی که خودشونو از همه بهتر میدونن و خودشونو با خدا هم عوض نمیکنن همونایی که ...." واقعا دمت گرم
اما خداییش خیلی باحالیما به جون خودم کلی ته دلم خوشحالم که حداقل جایی هست که همه میان و بدون هیچ رودربایسی و مشکلی حرفشون رو میزنن و البته این همون درک متقابله!!!!!!!!!!!!!!
بی خیال بابا بخند و خدارو شکر میکنم که گیر پاییزی ها نیفتادم!!!!!!!!
دنیاست دیگه... این نیز بگذرد مثل همه چیز اما سعی کن درست و حسابی ردش کنی نه زیر سیبیلی!!!
بابت این وبلاگ باحال و ملس جدا ممنونم
راستی در مورد چایی هم نوش جان دوستان به جای ما

(واسه پست قبلی نوشتم اما تو نظراتش نرفت اینجا نوشتم:d)

اوکی

sun shine یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
خرزو خان بی اسم خدایی حرفات منم خیلی تکون داد هم ناراحت شدم هم خوشحال هم یاد خودم افتادم هم یاد اون بالایی که خیلی مهربونه
حقیقتا شاید من اندازه ی تو مشکل نداشتم اما خوب منم به خاطر یه سری ادم احمق از خودم و از زندگیم گذشتم فکر کردم ارزش داره اما بعد از یه سال موندن پشت کنکور دیدم نه ارزشش خیلی کمتر از اون چیزی بود که انتظار داشتم نمی دونم چرا احساس میکنم که کاملا درکت میکنم جون منم تو ترم اول مثل تو بودم و کم کاری کردم شدید خدایی منم وقتی اتحاد بچه ها رو دیدم کلی حال کردم و کلی از خدا تشکر کردم که دوستای خوبی بهم داده چه تو دخترا و چه تو پسرا که واقعا همتون عالی هستین که الحق که روم کم شد!!!
و ای کسی که جواب دادی رو این جملت دیگه جمله ای نیست که روش بیاد " خیلی سخته واقعا خیلی خیلی سخته که به کسایی اعتماد کنی و بعد اینکه کار از کار گذشت و داری با خوشحالی به اهدافت به ایده آل هات به روزای خوش آینده و.. فکر میکنی یه دفعه به دلیل بی عرضه گی و نالایقی همونایی که خودشونو از همه بهتر میدونن و خودشونو با خدا هم عوض نمیکنن همونایی که ...." واقعا دمت گرم
اما خداییش خیلی باحالیما به جون خودم کلی ته دلم خوشحالم که حداقل جایی هست که همه میان و بدون هیچ رودربایسی و مشکلی حرفشون رو میزنن و البته این همون درک متقابله!!!!!!!!!!!!!!
بی خیال بابا بخند و خدارو شکر میکنم که گیر پاییزی ها نیفتادم!!!!!!!!
دنیاست دیگه... این نیز بگذرد مثل همه چیز اما سعی کن درست و حسابی ردش کنی نه زیر سیبیلی!!!
بابت این وبلاگ باحال و ملس جدا ممنونم
راستی در مورد چایی هم نوش جان دوستان به جای ما
(راستی این واسه پست قبلی بود ۲باره تو نظرات اون جا نرفت واسه همین این جا نوشتمش)

این اوکی هم واسه پست قبلی بود ولی اومد اینجا

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام کلاس های که گفتین موافقم البته اگه شامل خانمها بشه اما در مورد کلاس ها لطفا صبح بذارین چون همه ما برنامه هایی داریم که به خاطر گرمی هوا معمولا عصرها برگزار میشه ولی روزهای فرد ۴-۸ کلا بی خیال شین که این دفعه قاطی می کنماااااا

کلاسا شامل همه میشه
زمانشم با نظر اکثریته که فکر کنم همون صبح به تصویب برسه
و در مورد آخری هم بگم که بنا به نتایج آخرین تحقیقات دانشمندان علم پزشکی همگی در این مورد اتفاق نظر دارند که قاطی کردن برای جسم و روح زیان آور میباشد (البته من کاره ای نیستم که در این مورد تصمیم بگیرم. من هم یکی از اعضای گروهم و به اندازه شما حق اظهار نظر دارم ولی امیدوارم که طوری نشه که شما قاطی کنین!)

sun shine یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام خبر خبر
شاید تا حالا شنیده باشبن که بچه های دانشگاه زنجان اعتصاب کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یارو اقای مددی به یه دختر خانومی که تعلیقی خورده بهش پیشنهاد نامشروع داده دختره هم به بچه های انجمن اسلامی و شورای صنفی گفته دختره که رفته پیش طرف بعد از ۵ دقیقه در و شکستن ریختن تو و فیلم برداری هم کردن!!!!!!!!!!!!!!!!
الان هم دانشگاه از دیشب تو اعتصابه بچه های خوابگاه داخل شروع کردن امروزم یه عده ی دیگه رفتن اونجا پیششون!!!!!!!!!!
جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
چه جذبه ای

Sun shine میدونی مشکل ما چیه؟
مشکل اینه که خیلی زود تصمیم میگیریم. و در مواردی هم بدون فکر کردن فقط به این دلیل که اکثریت چیزی رو میگن ما هم قبولش میکنیم. من این خبر رو شنیده بودم ولی ما اگه کمی بی طرفانه به این قضیه نگاه کنیم(البته من آقا و نه خانم مورد نظر رو نمیشناسم و فقط از روی عقل ناقصم به این نتیجه میرسم که
اولا معلوم نیست که اصل قضیه چیه.
دوما از کجا معلوم که کی به کی پیشنهاد نامشروع داده
سوما شاید این یه توطئه علیه طرف باشه
چهارما مقصر اصلی به نظر من هیچ کی نیست بجز قوه قضائیه مقتدر ما چرا که اگه از اول با قضایایی مثل این و خیلی از مشکلات دیگه ای که الان جامعه ما باهاش روبرو هست برخورد قاطع میشد دیگه کسی به خودش جرات چنین خریت هایی رو نمی داد.
واقعا خاک تو سرشون با این ... درست کردنشون

زین کازاما یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام.اولا خیلی خیلی از بابت وقتی که واسه ی بچه ها میذارین همچنین خودتون ممنونم.و در مورد کلاسها فکر نمی کنم با این تفاهمی که مهندسین با هم دارن به نتیجه ای برسیم.پس با لاخره خودتون باید یه وقتی رو تعیین کنید.

ممنون از لطفت
خودمم کم کم دارم به این نتیجه میرسم
زین کازاما هم اسم باحالیه

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

به نام حق-آزادی وعدالت
رای من : ۸
کجا اثر انگشت بزنم؟

اثر انگشت نمیخاد ما به صورت رایانه ای برگزارش میکنیم

دوست جون یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

وخدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ

بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم

و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

" دکتر شریعتی "


دستت درد نکنه خیلی متحولم کرد. خیلی خیلی با حال بود. با اجازت زدمش رو پست ها

دوست جون یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ

http://www.zanjan1387.blogfa.com/
به این سایت یه سری بزنین بعد از چک کردن اگه خواستین تو سایت بذارین d:
(البته این رو به من هم فرستادن)

حتما

sun shine دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

خوب من حرفت رو نصفه نیمه قبول میکنم اما فیلمش هست و میتونی ببینی .
اگه خوب نگاه کنی می بینی که اگه حتی دختره هم پیشنها د داده باشه اقای مددی به عنوان معاونت دانشجویی نباید این اشتباه فاحش رو می کرد و جواب مثبت میداد در حالی که همه می دونن تو سهند تبریز هم واسه یه دختری چنین مشکلی پیش اومده بود اونم شدید ترش که کاری هم نکردن!!!!
اما پایه ی این یه موردم شدید که قوه قضاییه باید یه فکری بکنه دیگه این جوری نمیشه پیش رفت!!!

سایت دانلود فیلم فیلتر شده اگه داریش ندا بده ما هم یه کپیشو ازت بگیریم

دوست جون دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

اول سلام
دوم این که زین کازاما جان بهتر نیست که به بقیه هم فکر کنی؟!!!!!!!
عقل ناقص من میگه گرمی هوا دلیل خوبی نیست (واسه بر گذاری کلاس تو صبح)خیلی از بچه ها یه جای دیگه کار میکنن یاجای دیگه ای کلاس میرن اما دوست دارن که تو کلاس ها شرکت کنن تو یه کار گروهی از خود گذشتگی خیلی خوبه. اگه هوا گرمه واسه همه گرمه نه فقط واسه شما درسته؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
از طرفی الان ساعت 6 خورشید تو اسمونه و ساعت 8 تقریبا گرمه و دم ظهرم که همه اب پز میشن حداقل تو عصر ساعت 4 گرمه اما ساعت 8 هوا خنک ترمیشه.

در هر حال ایشالا که نظر همه منظور میشه تو تصمیم گیری ...

ایشالا

senator دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام. من به عصر رای می دم گزینه های دیگه فرقی نمی کنه
در مورد این تحصن . اگه فیلمشو دیده باشید مشخصه که ساختگیه بابای این دختره سپاهی و پارتیش کلفته . با این آقای معاونم یه بار به خاطر موردی حسابی حرفشون شده و معاون اونو به اخراج تهدید کرده و دختره تو جوابش گفته که اگه قرار به رفتن باشه باهم میریم این مشاجره تو جمع دانشجویان اتفاق افتاده و از طرفی انجمن اسلامی دانشگاه با آقای مددی رابطه خوبی نداشته و حالا دست به دست هم دادن که سر معاونو ببرن. البته این نظر منه و الله اعلم.

اینم یه نظریه
ولی اگه باباش وابسته به نظام باشه پدر ممدی رو در میارن

M.H.S دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

اول از هما سلام
دوم اینکه مشاره های ۱.۳.۴.۸ و برای نظر سنجی انتخاب میکنم.
نظر های دیگرو خواندم و فکر کنم با این نظرات اصلا کلاس تشکیل نخواهد شد.
بعضی ها کارایی که دارن اصلا واسشون مهم نیست و می تونن راحت وقتشونو عوض کنن اما بعضی ها نمی تونن وقت برنامه هاشونو عوض کنن. مثلا من که تو تیم دانشگاه تمرین دنرم عوض کردن وقت تمرین دست من نیست . مگر اینکه این همه زحمتی که کشیدم تا عضو تیم بشم و برای المپیاد دانشجویان شرکت کنم منصرف بشم . آخه این انصافه؟؟؟؟؟!!!!!
در مورد رسوایی اخلاقی دانشگاه زنجان بگم که تا رضایت طرفین نباشد چنین کاری پیش نمی امد . پس هردو طرف (هم مرده و هم دختر دانشجوی ) کمی این کاره بودن و خرده شیشه داشتن.

درسته

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

دمتون گرم
چاییش تازه دم بود خیلی چسبید

قابل توجه مردمک

tanha41 جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ

من با کلاس مخالفم مگه کارو زندگی ندارید برید تابستون خوش با شید

خوب هرکس نظری داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد