the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

برنامه زمانی برای کلاس

سلام

بالاخره به این نتیجه رسیدیم:

کلاس روزهای فرد ۴ تا ۸

با پوزش از کسانی که این زمان برایشان مناسب نیست

کل گروه به این نتیجه رسیدیم و امیدوارم همه بتونن خودشونو هماهنگ کنن

ادبیات را جدی بگیریم

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

خوووبه

خدا رو شکر

sun shine سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

salam hala chi goftan mage? baba bikhiyala ma k midoonim shoma darin khobi mikonin nadoon oniye k nadoone o alaki harf bezane

به قول معروف:
کافر همه را به کیش خود پندارد

کلانتری نرگس سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام شرمنده میگم یادتون نرفته که فردا ساعت 10 واسه ی ما نمونه سوالات رو بیارین؟
اگه می تونین بیاین یه ندا بدین تا ما صیح بیایم و سوالات رو ازتون بگیریم
مرسی ممنون

نه هنوز یادمه

آیهان سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.sie.blogsky.com

سلام

بیایید با شرکت نکردن در امتحان ادبیات ابراز تاسف و همدردی خود را با دانشگاه زنجان اعلام کنیم.

یار دبستانی من

یار دبستانی من
فعلا بشین درستو بخون

دوست جون چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام دیگه لازم نیست که امتحان رو کنسل کنیم نحصن تموم شد .

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

بالاخره زمان تثبیت شد شکر

زین کازاما پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

بالاخره با عنایت الهی وتلاشهای بی دریغ و فداکاری یه عده وخودم وقت کلاسا هم تعیین شد؟؟؟؟؟؟؟انشاالله کلاس پر باری داشته باشین.

این یعنی اینکه شما وقت تون با وقت گروه نمیخونه ولی این که مشکلی نیست که با این عصبانیت دارین دکمه ؟ کیبوردتونو هی فشار میدین.
شما به راحتی میتونین فقط با روزی 1 ساعت وقت گذاشتن رو درسا روی همه ماهایی که کلاس تشکیل دادیم رو کم کنین و خیلی راحت به همه نشون بدین که چه قابلیت هایی دارین و اصلا نیازی به شرکت تو جمع سطح پایین ما رو ندارین
من از طرف خودم متاسفم که وقت طوریه که همه نمیتونن بیان ولی قبول کنین که بالاخره کسایی باید از خود گذشتگی میکردن. بزگوارانی مثل شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

ولی همیشه اونایی که از خود گذشتگی میکنن ماهییم البته تقصیر خودمون چون در ثانیه هزارتا لغت از دهنمون بیرون نمیریزه راست نمی گم

نمیدونم من آی کیوم اومده پایین یا شما خیلی سطح بالا صحبت میکنین. " در ثانیه هزارتا لغت از دهنمون بیرون نمیریزه" یعنی چی؟ و اینکه این جمله چه ربطی به از خود گذشتگی داره؟
مگه هرکی بیشتر شررو ور بگه کمتر از خودگذشتگی میکنه؟!!؟؟!!

BOOکوچولو دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام می خواستم بگم که شنیدم بخش نامه اومده که آوردن فیش الزامی نیست اگه پرینت و گرفتین که از دانشگاه بپرسین ولی اگه مثل من هیچی ندارین دانشگاه خودش کاراشو انجام می ده در ضمن چرا من تو بعضی پست ها نمی تونم یه نظر بیشتر بذارم یه سوالم داشتم از وبلاگ نویسمون این که من با این نظرات وبلاگمو با تایید کردم ولی هری که دلش می خواد میاد نظر می ده لطفاً راهنمایی ام کنید

جان من
تو رو جون مادرت
به خاطر خدا
تو رو به امام زمان
یه لحظه بدون ذهنیت قبلی نوشته خودتو بخون و بگو که از سوال آخری که نوشتی چیزی میفهمی؟
اگه چیزی فهمیدی بگو
انصافا دارم میرم پیش دکتر ببینم کاری میشه واسم کرد؟
آخه چرا اینهمه کند ذهن شدم؟
راستی نکنه منظورت اینه که:
چرا نظرات بدون تایید شدن هم تو وبلاگ درج میشن؟
برای اینکه تا وقتی شما اجازه ندادین,نظری تو بلاگ درج نشه باید در قسمت مدیریت وبلاگ ,در بخش تنظیمات مربوط به نظر دهی, دنبال گزینه مورد نظرتون بگردین, و اونو انتخاب کنین.
آی کیو من تا این حد آنتن داد و فقط سوالتونو اینطوری فهمیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد