the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

آخرین خبر از فیشها

ای خبر رو مهندسی بی نام و نشان مخابره فرموده ه اند که:

سلام مهندسا آخرین خبر از فیشها
با سلام و احترام
باستناد بخشنامه 41/53196 دریافتی از مدیریت مالی دانشگاه پیام نور دریافت فیش واریزی شهریه دانشجویان نیمسال دوم 86 تا اطلاع ثانوی ملغی میباشد به استثنا دانشجویان غیر بومی که ........................
عباس افسری یگانه
مدیریت مالی دانشگاه پیام نور زنجان

خوب خبر تموم شد و این هم نظر بنده:

آخ دلم خنک شد.

وای که تبدیل به یخچال شدم!

ما که فیشمونو ندادیم.

دل کسایی که 7 ساعت تو صف زیر آفتاب وایستادن داره میسوزه.

آخ که دارن تبدیل به اجاق گاز فردار میشن!

واقعا آفرین بر این بهمنی های صنایع

نظرات 7 + ارسال نظر
BOOکوچولو سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام اولا امید وارم که کلاس امروز تشکیل بشه دوماْ منظورم دقیقا همونی بود که متوجه شدی البته با این تفاوت که من تایید کردن نظرات رو انتخاب کرده بودمحالا هم مشکلمو حل کردم شما هم بیخود ژول تو جیب دکتر نریز سوما نمی دونم چرا از بعضی لغت های من ژر می شه و شما منظور منو متوجه نمی شین مثلاْ تو ترک و فارس مسخرس نه به امید روزی که غلط و ملط نزنم BYE

به امید همون روز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ



ساعت ۱۶ سر جاش هست دیگه؟
منم دلم حسابی تگری شد که زیر آفتاب بریون نشدیم.

زین کازاما سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

درسته که شما برخلاف بقیه زیر آفتاب نموندین ولی بقیه ام تقصیر خودشون بود من خیلی راحت بدون اینکه زیر آفتاب باشم فیشم رو دادمو برگه ی انتخاب واحدمو گرفتم.حالا دل شما بسوزه.............................

باشه
بهش میگم که بسوزه!

دوست جون سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

خدا رحمت کند
20 نفر زیر 8 طبقه
چیزی باقی نمی ماند دیگر
خدا آخر و عاقبت باعث و بانی را ...ای بابا!!!
جواب این دنیا را هیچ، جواب آن دنیا را بگو ... اصلا واسه کی مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

و دیگر هیچ...

احساس چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

کلاس دیروز واقعا برای من مفید بود با تشکر از همگی

عاشق ۲ پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام
از وقتی که از کلاس اومدم سرم درد میکنه در ضمن بعضی ازاقایون که فکر کنم برای اولین بار بود که واقعا درس خوانده بودند جو زده شده بودند و فکر می کردند که فیلسوف هستند .

من که قبل از اینکه سر کلاس بیام هم سرم داشت میترکید.
اصلا این جلسه حوصله کلاس رو نداشتم و از شدت سردردم نمیتونستم چشامو باز کنم, ولی به خاطر اینکه از همین اول کار ( منظورم چیدن همون آجر های اولیه ستون ) کلاسا رو یکی در میون نیام اومدم کلاس.
ولی بعد بستنی هایی که خوردیم, بهتر شدم و تونستم یه مسئله رو از رو راهنما پاکنویس کنم رو تخته!(ولی از دفعه بعد راهنما بی راهنما)

فیلسوف!!!! (این کلمه به عنوان حرف ندا نمیباشد لطفا اشتباه متوجه نشوید. بلکه یک کلمه تعجب میباشد)
اشتباه نمیکنید؟
مگه ما مهندس نیستیم؟
در ضمن سعی کنیم که همدیگه رو ضایع نکنیم و نسبت به همکلاسی ها غیرت کلاسی و اجتماعی داشته باشیم
اوکی؟

سورنا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

دست خواهریا برادرخوبمون {من احساس می کنم از خواهرامون باشن} عاشق۲ دردنکنه که اینقدر هوای برادراشون رو دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد