the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

به دلیل عدم به روز رسانی در وقت مناسب : معذرت

جمعه جبران میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
BOOکوچولو جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام معذرت خواهی شما کاملاً قابل قبول چون ما همه میدونیم کگه واقعاً سر همه به خصوص شما که وبلاگم می نویسین و دنبال کارهایین راستی چرا نظر من دیگه تایید نمی شه فکر نمی کنم چیز هایی که من در مورد وبلاگ می پرسم با موازین اخلاقی جور نباشه

خیلی خیلی معذرت میخام
اون روز داشتم نظرات رو میدیدم و همه رو تیک دارکرده بودم که دکمه تایید رو بزنم که ناگهان به صورت کاملا سهوی (واقعا قصد نارحت کردن کسی رو ندارم ) بجای دکمه تایید دکمه پاک کردن رو زدم!
امیدوارم که دیگه حواسم بیشتر جع باشه.
کسی که ناراحت نشده؟

حمید یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام
از زحماتی که واسه طراحی این وبلاگ کشیدین ممنونم.
من از دانشجویان تازه تغییر رشته داده به صنایع هستم امیدوارم که منو هم عضو کوچکی از خاونواده وبلاگی خودتون بدودنین.

ای ول بابا
چه پارتی کلفتی داری که تونستی تغییر رشته بدی.
وبلاگ هم واسه پذیرای کل صنایعی هاست. (از طرف ورودیهای بهمن ۸۶)(البته با اجازشون)

سورنا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

من که راضی نیستم

اوکی

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

تکرار نشه

سعی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد