the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

یه جمعه دیگه

سلام مهندسا

درساتونو خوندین دیگه؟

من که سه بار مباحث رو تموم کردم و الان هم دارم مرورشون میکنم.

راستی در مورد نمرات هم فقط میتونیم از کامپیوترهای دانشگاه بهشون دسترسی داشته باشیم.

پس هر چه سریع تر جهت مشاهده دسته گل هایمان به دانشگاه مراجعه فرمائیم! (البته در ساعات اداری)

جمعه این هفته هم خیلی با حال بود و با انواع و اقسام جک و جونورا (مار و جوجه تیغی و خرگوش و ...)مواجه شدیم که فقط تونستیم از جوجه تیغی یه عکس قابل ارائه تو بلاگ بگیریم. (البته جوجه تیغی که نه! بچه جوجه تیغی)

۱

۲

نظرات 10 + ارسال نظر
سورنا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

منم باورم شد تو سه بار مباحث رو تموم کردی!

اوکی

سورنا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

راستی یه چیزی یادم رفت
دم روستاییه گرم!
حسابی حال داد
تا حالا ۴ کیلو زرد آلو رو یه جا نخورده بودم
به نظرت اگه شهری بود چه بلایی سرمون میومد؟
حالا وقتی به دیروز فکر میکنم باورم نمیشه که ما بودیم که ۸ تا کوه رو فتح کردیم.( عجب حماقتی بود!!! )

این است ورودی بهمن ۸۶ بودن.
از نظر من یکی از بهترین خاطرات زندگیمون بود

BOOکوچولو شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام بابا ماروهم ببرین کوه مردیم از بس موندیم تو خونه

با این وضعیتی که جامعه داره من اصلا توصیه نمکینم که کسی بدون همراهی خانوادش یا دوستان مورد اعتمادی که در صورت بروز مشکلات بتونن ازش دفاع کنن- کوهی جایی بره
پس بهترین ساعاتتون رو با خانواده تان خوشحالی کنین.
البته شاید یه تیم کوهنوردی صنایع بهمنی ها تشکیل بدیم و یه ناظر هم از طرف دانشگاه بگیریم و به کوههای درست و حسابی بریم

دوست جون شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

salam koja rafte boodin k toosh mar o jooje tigi bood؟
khodayish axetoonam kheyli bahale o bamazas :d

دستت درد نکنه دیگه!
حیات وحش شهرمون رو خیلی دست کم گرفتین ها!
کافیه وقتی که بیرون شهر میرین کمی با دقت و کنجکاوانه به اطرافتون نگا کنین تا شما هم ببینینشون

Captivated یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

Ey jan

فدات

زین کازاما یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام.میبینم که تابستونو هم درس میخونین هم خوش میگذرونین.خوش به حالتون شما رو که می بینم یاد بچگیام می افتم.راستی یه پیشنهاد واستون دارم به نظر من شما اگه رشته ی عکاسی رو ادامه میدادین خیلی موفق تر میشدین واسه اینکه واقعا استعدادش رو دارین.

دستت درد نکنه
حالا ما شدیم بچه!

در مورد عکاسی: نظر لطفتونه

زین کازاما دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

ببخشید.منظور من اصلا این نبودوسوتفاهم شده.من چون خودم فقط دوران دبیرستانو کوه موه می رفتم الانم یاد اون موقع افتادم.البته الانم میرم ولی خیلی کم پیش می یاد.

احساس دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

نمره ها خیلی حالمونو گرفت ولی بی خیال مهم اینکه دیگه نمیذاریم این اتفاق بیفته ترم اول بود همه شل گرفتیم

۱۰۰٪

BOOکوچولو دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام منم منظورم تیم کوهنوردی صنایع با مجوز دانشگاه بود من ترسی ندارمبا مجوز یا بدون مجوزچون مثل چشام به شما اعتماد دارم به خاطر اینکه به خودم اعتماد دارم تازه این همه کوه نورد میریزن اینور اونور همشون از هیئت مجوز ندارن بازم معذرت می خوام اگه ابلهانه حرف زدم

نه اصلا صحبت سر ابلهانه و .. نیست
مسئله جامعه اسلامی ماست
اوکی؟

حالا شاید تیم هم تشکیل شد.

BOOکوچولو سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام ممنونم متوجه شدم ولی چون قبلا کوه میرفتم بچه پیام نورو دیده بودم که می ان کوه گروهی همین شد که گفتم

کوه رفتن گروهی خوبه
حالا تیم رو درست کردیم راحت تر میتونیم بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد