the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

وصیت نامه


سلام
در خبر ها آمده بود:

"
طبق کاوشهای اخیر باستان شناسان در ارتفاعات استان، سندی پیدا شده که بر اساس تخمین های اولیه مربوط به دوره اول زمین شناسی میباشد.
روی این سند به زبان میخی این متن نوشته شده:

 ↓↓ﭏ→↨ﮱﭏ∏←


و معنی و مفهوم آن این است که :


عزیزان این وصیت نامه من است، لطفا ناراحت نشوید. و به آن عمل کنید. از طرف گوگوجی!


منتظر دریافت آخرین اخبار از متن این وصیت نامه هستیم که کارشناسان در حال رمز گشایی مطالب آن هستند. به محض دریافت آخرین خبر شما را نیز در جریان میقراریم.
البته سند مورد بحث به دلیل شرایط بد جوی مخدوش شده و دسترسی به تمام قسمت های آن امکان پذیر نمیباشد.


"


و اکنون متن وصیت نامه:


( البته بهترین حرفای جلد سوم هم چاپ شد. لطفا از این به بعد در جلد 1 و 2 نظر ندهید. با تشکر)

 

بنام پدر 


پسر


روح القدس

همه از خداییم و بسوی خدا میرویم پس بیایید بخندیم

 

نمیدانم تا کدامین طلوع یا غروب میان شما هستم ولی دوست دارم تا وقتی هستم
.
.
.
.
.
همه شما را سر کار بگذارم!

 

 

عزیزان. شما وقتی این نوشته را میبینید که من میان شما نیستم. امیدوارم همواره "بهترین حرفا" ی پرباری داشته باشید.


خدا رحمتم کند.


ولی دلم نمی آید شما بعد از من، به ریشم بخندید.
پس بیایید، به هم نخندیم، بلکه با هم بخندیم


توجه توجه : یه بمب کار گذاشتم الان همه تون میرین رو هوا --- هو ها ها

 

(لطفابترسید)
( چرا دارین میخندین؟ نخندین، بترسین! )

 

و اکنون دلها آرام و قرار ندارد

 

بدو بدو داره میترکه (بمب منظور نظرم است)

 

10

Tik

9

Tik

8

Tik


7

Tik

6

Tik

5

Tik

4

Tik

3

Tik

2

Tik

1

Tik

0

Tik


Tik


Tik


Tik

ای بابا

Tik


Tik


Tik

CHIIIIIIIIIISSSSSSSS

 

اَی بر ...ش لعنت. کی این بمب رو خنثی کرده؟؟؟؟

اصلا ولش نخاستیم

و حالا قسمت با هم بخندیم

میخام کاری کنم که بعد من کسی با اسم قبلیش آب خوش از گلوش پایین نره

آه... کوزت، تو را به ژان وال ژان میسپارم!!!

( ای وای کوزت دیگه کیه؟ ....)


وای خدای من

پناه بگیرین!


طرف ناشی بوده، بمب خنثی نشده!!!


بدویین

وای خدا جون...


BOOOM

DOOKHSH

.

…..
…….
………


طبق آخرین اطلاعات ارسالی از خبرگزاری SIE ، اسامی تابلو شدگان حادثه اخیر به شرح زیر اعلام میشود:

( قبلا معذرت میخاهم. مجبور بودم )


گوگوجی: آ. محمودی
M-H-S : آ. غفاری
سناتور: آ. صمصامی
فلفل: خ. شفقتیان
زین کازاما: خ. اجاقی
لاک غلط گیر: آ.ظهیری آذر
تنها 41: آ.قاسمی
شیدا 11: آ.قاسمی
شیدا 31: آ.قاسمی
ابلیس: آ. غفاری
احساس : (سند مخدوش بود)
به لطف خدا: آ. غفاری
یه نفر: آ. غفاری
بی کس: آ. غفاری
تنهایی: آ. غفاری
دار مکافات:آ.خدایی
WINK: (سند مخدوش بود)
CAPTIVITED: (سند مخدوش بود)
THE BOY: آ. صمصامی
MAN: خ.کلانتری
Boo کوچولو:خ. نظریان پور
SUN SHINE : خ.کلانتری
00:00: (سند مخدوش بود)
مردمک: خ.سعیدی
سورنا: آ.ظهیری آذر
دوست جون: (سند مخدوش بود)
DENIZ: خ. قره باغی
گوژپشت: (سند مخدوش بود)

هاهاها

توجه: قسمت های "(سند مخدوش بود)" بنا به دلایل امنیتی ذکر نشدند که در صورت هر گونه انتقاد، از گفتن آنها نیز ابایی به دل راه نمیدهم!!!

خوب


حالا میبینم که همه دارین گوگوجی رو فحش میدین. هاهاها


ولی گوگوجی دلش نیومد که تنها بمیره و از سر محبت گفت که شما هم باهاش برین و همه با هم با یک اسم جدید بیاییم و کسی که جدیده تابلو نشه.

گوگوجی دارد میخندد! هاهاها

هم اکنون نیازمند اسامی جدید هستیم


(ستاد مبارزه با تابلو شدگان)

 

غوکها می خوانند
ماه بالای سر آبادی ست
و من همچنان میخندم. هاهاها

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
man سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

نه واقعا که کار باحالی کردی به من که فاز داد چون من در مورد خیلی ها اشتباه کرده بودم حتی در مورد خیلی از دوستای خودم!!!!! و یه سری از بچه ها در مورد اسم sun shine من!!!!!و این که جدا از کجا فهمیدین که کی کیه؟؟؟؟؟ خواهشا این یه مورد رو راستشو بگین و مارو نپیچوننین d:
اما در مورد این یه مورد راس میگین شاید خیلی ها فحش نثارتون کنن
من که اون لحظه ای که دیدم جدا تا چند دقیقه تو شک بودم اما الان دارم می خندم واقعا کار جالبی بود

همانا من بهمنی میباشم

man سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام واقعا خیلی به من فاز داد خدایی من اصلا نمی دونستم که یه سری از اینا دوستای منن و من در مورد خیلی هاشون اشتباه می کردم!!!! و البته خیلی ها در مورد اسم sun shine من!!!!!
اما یه سوال دارم که خواهشن جواب بدین و مارو نپیچونین .. جدا از کجا تشخیص دادین که کی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
اما با اون یه مورد موافقم که ممکنه خیلی ها فحش نثارتون کنن...........من لحظه ی اول جدا شکه شده بودم اما بدش به من که کلی حال داد و کلی خندیدم جدا دمتون گرم و این که تشخیصتون واقعا عالیه

همانا من بهمنی میباشم

BOOکوچولو چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ

افرین واقعاْ افرین بابا گوگوجی خیلی باحالی ما تابلو شده بودیم ولی بعضی ها واقعاْ تابلو نشده بودن نامردی کردی (البته با معذرت)حالا من چی کار کنم من BOOکوچولو رو خیلی دوست داشتم حداقل این جوری سرمونو کرده بودیم تو برف می گفتیم کسی مارو نمی بینه تازه من می دونم00:00کیه دوست داره همین جا بگم

مطمئن باش اگه میدونستی کیه میگفتی

ها هاها چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ

گوگوجی خیلی نامردی........................دیگه دوست ندارم تو بدی

تازه فهمیدی
گوگوجی از اولشم خیلی بد بود

شاکی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام
به نظر من اصلا کار جالبی نبود واسه این که شما با این کار صمیمیت بچه ها رو از بین بردین .دیگه با این کار خیلی از بچه ها نمی تونن درد و دلاشون رو با خیال راحت بگن و این که شما هم بهتره یه اسم دیگه به جز گوریل انگوری انتخاب کنی چون به نظرم این یه مورد هم تابلو که شمایین پس زیرش نزنین که شما نیستین حالا که قراره همه با اسامی جدید بیان با بهتره یه اسم دیگه نظر بدین چون بدا به علت عارضه ی تابلو شدن دوباره می خواین اسم همه رو لو بدین

نه
اولا دیگه کسی رو لو نمیدم
و دنبالشم نیستم که بدونم کی به کیه
دوما خودم گوریل انگوری رو اول نوشتم که همه بودنن منم .
چون دیگه با این اسم نظر نمیدم و خاستم بگم بسمه تعالی

با تشکر از تابلو بازی شما!!!


در ضمن گل... رو که لو ندادم!!!!!

حرف دل یه عده چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ

آ.م حالا که خیلی ها را تابلو کردین پس اسم همه رو بنویسین

این طور نباشه که یه عده فقط بسوزن !!!!!

شما که اسم این همه ادم و میدوننین دروغ نگین که سند مخدوش بود لطفا اسم همه را بنویسین

این شاید یه تحدید باشه(البته ببخشید) اگر ننیویسین دیگه به وبلاگ سر نمیزنم

چرا تو اینجا هم پارتی بازی میکنین @ باید شرایط برای همه یکسان باشد

لطفا اسم همه ی اونهایی که موندن بنویسین

نه توبه کردم که از این به بعد کسی رو لو ندم

ببخشید

آیهان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام

من وکه نتونستین بشناسین البته به شما حق میدم چون کمتر تو بلاگ حضور داشتم .از درسهای ترم تابستون چه خبر خوندین؟
من که چیزی نخوندم.

نه
بخونین تا اسم بهمنی ها رو جاوید کنیم
هر چند خودمم نخوندم ولی از امروز شروع کردم

آیهان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

senı yıldızlara benzetıyorum onlar kadar guzelsın ama
aranızda tek fark var onlar mılyonlarca sen bırtanesın

با تشکر از راهنمایتون تو نصبش...

خوشحالم
اگه چیزی بلد باشم خوشحال میشم کمکی کنم

۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ

راست می گی BOOکوچولو می دونی من کیم خوشبحالت به منم می گی آخه من نمی دونم من کیم
ولی من مطمئنم کسی بجز آ.م نمی دونه حتی نزدیکترین دوستام

هاهاها
ای ول

فقط جون من ادامه بده

نمیخام نباشی

اوکی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

اسم تمدنم لو بده ندی دعوا را می اندازم دفاع از حقوق بقیه

تنها اسمی که نمیدونم کیه همین تمدنه

مردمک پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ

واقعا خوشحالید؟
شما میتونستید اسامی که لو نرفته بودن رو فاش نکنید.یا اگه لو رفته بود هرجا که لازم بود و خودمون تشخیص میدادیم((خودمون) تشخیص میدادیم) با اسم دیگه ای نظر می دادیم.اینکه شما از گوگوجی خسته شده بودین یا گوگوجی خسته تون کرده بود گواه خوبی واسه بیزار شدن ما از اسممون نیست.
میتونستید حتی یه نظرخواهی کنید بعد BOM کار بذارید و جای ما وصیت نامه تنظیم کنید.این وبلاگ گروهیه ولی حالا من که اصلا احساس نمیکنم توبلاگ سهیمم .انگار تو هر وبلاگ دیگه ای که توش حق انتخاب و اختیار نداریم نظر میدیم.
ستاد مبارزه با تابلوشدگان باید سنجیده تر عمل می کرد.........


قبلا معذرت خاستم
ولی اینو بدونین واسم سخت بود که همتون به ریشم بخندین

ببخشید
مجبور شدم
معذرت

در ضمن پشت سر مرده حرف نزنیم بهتره

من گوگوجی رو خیلی خیلی دوست داشتم ولی ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ

اسامی که لو ندادی هم باید لو بدی نگو میشناسیشون که هاهاهاهام میگیره تلاش کن پیداشون کنی

من خودم ۱۰-۲۰ تا کتاب روانشناسی رو فول فولم

اینا رو میگی که من از زیر زبونم اسمارو بکشی بیرون ولی نمیگم
هاهاها

با این حرفا خام نمیشم

دلیلی هم نمیبینم خودم رو واستون توجیه کنم
هاهاها

در ضمن از نوشته ات معلومه که تو مردمک هستی
حالا بخند!!!

شاکی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

چی رو لو ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورن از گل.... چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
اما قبول کن که اشتباه کردی

هاهاها
آره!!!!

آیهان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

از اینکه اسامی را لو دادین خیلی از دستتون ناراحت شدم ولی خوشحالم که لو نرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد