the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

تشکورلر

سلام
خیلی خیلی ممنون از الطاف دوستان
واقعا از اظهار نظر های صمیمانه شما طی این چند روزه کمال تشکر را دارم. ولی در 95% موارد ذکر شده اغراق به وضوح نمایان بود.
با تشکر از اینکه دوباره به من اعتماد کرده و مدیریت بلاگ رو به من دادین و سعی میکنم کاری نکنم که بعد از این کسی رو ناراحت کنم. (البته سعی میکنم و قول نمیدم!!! هاهاها شوخی بود! به دل نگیرین.)
به قول عزیزترین کسم : میو میو عوض میشه.
تصمیم دارم امشب کمی بلاگ تکونی کنم و بیشتر مطالب غیر علمی و به درد نخور و چرت و پرت های خودم ( وصیت نامه و مطالب قدیمی) رو حذف کنم. چون به نظرم بلاگمون کمی شلوغ و سردرگم کننده شده.

و دوباره میگم که: منتظر شما هستیم. لطفا راهنمایی ، مطالب علمی ، نظرات سازنده ، و بهترین حرفای باحال خود را دریغ نفرمایید.


با تشکر از همه دوستان.

نظرات 1 + ارسال نظر
parazit شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

به نظر من
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
ها ها ها

هاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد