the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

انا لله وانا الیه راجعون

 بازگشت همه به سوی اوست  

 

 

او می رود دامن کشان                  ما زهر تنهایی چشان 

بهرام که گور می گرفتی همه عمر       دیدی که چگونه گور شهرام گرفت؟
بمناسبت،اولین شب در گذشت جوان ناکام، مرحومه مغفوره شادروان
"کوییدیچ" 

از اهالی بهترین حرفهای بهترین ها
مجلس تذکر و یادبودی فردا در این مکان برگزار می گردد 


متمنی است با شرکت خود جهت دادن یک نظر در
بهترین حرف بهترین ها موجبات شادی روح آن
مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمایید(لطفا از آوردن نور چشمان به این مکان خودداری فرمایید،ممکن است بی جنبه باشند و.....................................جاده لغزنده است) 

نشانی:sie.blogsky.com 

ضمنا مجلس یادبودی در همان تاریخ در مسجد بهمنی ها (واقع در ساختمان امام صادق یالقوز آباد)منعقد می گردد.


خانواده های :پسته،مردمک،مورچه،boo،helenکوچولو،کرشمه،شاقی،00:00،سرگذشت،بو علی سینا،همای،آلفرد،رکت انگولار،نیپون کوکو،سورنا،گوگوجی،پاشا و سایر بستگان 

____________________________________________همینجوری این پست رو رد نکن برای شادی روحش بلند صلوات بفرست.
یکی می گفت خودکشی کرده(به روایتی)
یه کی دیگه می گفت اهالی بهترین حرف بهترین ها محلش نذاشتن و  

بیچاره سکته کرده(اینم به روایتی)
یکی ام می گفت...
روایات بسیار است باشد در سر فرصت تحلیل شان می کنیم. 

(مسجد رفتنی به منم بگین ماشین ندارما)

نظرات 8 + ارسال نظر
سورنا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

من که متوجه نشدم !
آخه چرا؟

بین خودمون بمونه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ا ِ نخون دیگه !! فقط سورنا بخونه !!!
.
.
.
.
.
.
.
لو رفت که طرف کیه !!!

مردمک یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ



اول اینکه الـ........و آل محمـ..
ای بابا تازه تازه داشتیم باهاش match میشدیما!
کوئیدیچی که من شناخته بودم(بفرست فاتحه رو) نه اهل هاروگیری بود نه
از کوره در رفتن و سکته مِکته زدن.
تا دلیل فوتش فاش نشه من یکی که خرما بخور نیستم!
.
.
حالا شام کیه؟ دعوتیم دیگه با خونواده؟؟

حالا ببین خودمون رو دعوت میکنن ... به نظرم ماها جزء نور چشمی هاییم !! هیی هیی هیی !!!

من یقرا فاتح الصلوات !!!
نگاه نکن صلوات بفرست دیگه !!!

فرعون یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

نبینم بهمنی ها ناراحت بشن

آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناراحت که ....نه نیستیم !!!

فقط دیگه اسم لو رفته بود !!!

گفتیم دور همی بخندیم !!!

درفلآ یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

اودعونی استجب لکم..........................

فاتحه.................بسم ا......................................

خیلی باحالی !!! دمت جیز !!!

پسته یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

جون من حال کردین عکس رو ؟؟!!
یعنی جواد تر و گلابی تر از اون عکس پیدا نکردم !! کلی فاز داد بهم !!!


اها معنی اسمش !!!

هر کدوم از بچه ها اگه معنی اسم رو بفهمن به جز اونایی که میدونم میدونن یه بستی از این پیچ پیچ ها مهمون منن !!!


پیدا کنید پرتغال فروش را !!!

فقط تا روز ۳شنبه که فیزیک داریم فرصت باقیست !!

یادم رفت بگم فقط به اولین نفر بستنی میدما !!!

خوبه که ادم سوء تفاهم ها رو برطرف کنه !! مـَشالا !!!

نیپون کو کو دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

من هم می دونم معنی اسمش چیه هم می دونم چرا فوت کرده حالا بستنی می خری بهم؟

نه !! نـَمیشه !!!

تو رو که میدونستم میدونی !! هیی هیی هیی !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب باشه بیا میخرم واست !!

نیپون کو کو دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

هی ساسی؟من که سه شنبه نیستم؟منم بستنی می خوام.........
بگم دلیل فوتشو؟
.
.
.
.
.
.
.
.بگم؟
.
.
.
.
.


باشه می گم
.
.
.
.
.
.
گفتم دیگهُ نفهمیدی؟از دوستان نزدیک من بود روزای آخر بد جوری دلش گرفته بود می گفت(آدم ها همدیگه رو لو می دن تا بات هوش و جذاب به نظر بیان...)

اخی !!! چه قدر باهوش !! وای مامانمینا !!!

ای زبل خان !! توام؟!
با همه بله با ما هم بلی !!!!

قاصدک چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ

و چقدر سخت است از دست دادن تو................
هزار شکر که از رنج زندگی آسود
وجود خسته جان ستم کشیده من
به روی تربت من برگ لاله افشانید
به یاد سینه ی خونین داغدیده ی من
عزیزم چقدر دلم برات تنگ میشه جونم
می خوام ببینمت نمی تونم
بغض ترانمو شکستم
می خوام بگم عاشقت هستم

هق...هق به قول پسته وای بر من

چه شیرین اومدی !!!

اخی !! اگه شونه خواستی واسه گریه من یه جفت دارم !!! نه یه دوجین دارم !!! اما خب کرایه ایه دیگه !!! حالا بگو بینم پول مول داری؟!؟!
:D:D:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد